Voorbereidingen in volle gang! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Nouk en Juul - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Nouk en Juul - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang!

Blijf op de hoogte en volg Nouk en Juul

05 April 2014 | Nederland, Nijmegen

Onze reis naar Chili komt steeds dichterbij... nog minder dan een maand, ongeveer 3 weken, 22 nachtjes slapen! We zijn druk bezig met alle voorbereidingen, maar we zijn er bijna klaar voor. Dozen staan klaar met spullen die mee moeten, vaccinaties zijn gehaald, nieuwe backpacks, pyjama's, handdoekjes en andere reisartikelen zijn ingeslagen en foto's om onze kamers in Concepcion te versieren worden besteld. 27 april is de dag dat we vertrekken en we ons grote avontuur tegemoet gaan!

We gaan proberen jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden van wat we in Chili op de universiteit gaan doen, maar natuurlijk ook wat we daar buiten gaan doen, zien en ervaren. Daarnaast vinden we het leuk als jullie ons een beetje op de hoogte houden van wat er in Nederland zoal gebeurt, want we gaan jullie missen!

Liefs, Juliëtte en Anouk

• 06 April 2014 - 19:10

Jacqueline:

Lieve Nouk en Juul,

Wat leuk! Heb nu al zin om jullie te volgen! Veel succes en plezier met de laatste voorbereidingen! Maar voordat jullie gaan zien we iig Anouk nog wel een paar keer..... Gelukkig!

Liefs, Jacqueline.

• 22 April 2014 - 10:50

Dominique:

Hoi Nouk en Juul,

Ben ook zeer benieuwd naar jullie ervaringen, zo zijn jullie toch niet echt ver weg.
    Heel veel plezier in Chili! We gaan jullie volgen!!

Liefs van Dominique en de rest van de family

• 22 April 2014 - 20:17

Elsemieke :